4 - 6 April 2016

Dah dua hari aku tak update blog, sebab duk sibuk layan movie sebab nanti ada presentation untuk Korean movie bagi subjek Understanding Korean Popular Culture minggu depan untuk mid term test dan group activity.

So, aku nak letak jugak gambar2 aku untuk kenangan di hari mendatang.

Stok makanan banyak lagi. Yang dari Malaysia pun tak habis lagi.

Student card sebelum bagi dekat centre untuk letak gambar dan maklumat.

Lunch untuk 4 April
 Sebab malam sebelum tu Sabrina bagi roti, tiba2 I ols kempunan nak roti telur~

4 April. Hari ulang tahun perkahwinan Nik yang ke 2.
 Bulan ni jugak due date untuk Nik bersalin.. Kadang2 rasa pelik bila fikir member sekolah kita yang zaman duk bangang bersama sekarang ni dah nak ada anak. Kalau yang tak rapat takpe. Ni yang dekat. Sama2 ambik kursus kawin.. Nik dah nak ada anak and aku.. hahaha. Masa belum sampai kot sebab aku belum cukup matang untuk semua tu even mak aku selalu tanya. Urgghh..

Me and Nik zaman upper 6. Nampak benar screenshoot~

Koleksi student card. Malaysia, Indonesia, Korea.
Aku benci nama aku bila dieja dalam Hangul sebab diorang takde sebutan 'F' dan nama aku akan jadi
파리아 빈티 압둘라
kalau baca ikut Hangul akan jadi
PaRiA BinTi AbDulLa
Paria doe Paria! Hahaha. Besar makna dia tu. Once diorang baca nama aku, Paria...and I'll be like... Urghhh!! Buruk doe!!
Thats why aku kalau kenalkan diri, aku akan cakap nama aku 아리 (ARi) instead of Farihah.

Dinner on 4 April

Breakfast on 5 April

Upgrade stock barang semalam

Ayam!!
Aku kempunan nak makan ayam goreng crispy. So, pergi la beli ayam kat Asia Food Mart. Frozen chicken. Tak fresh tapi ok la.. Ayam ni 5,000 won a.k.a dalam RM 17 untuk 2 dada kecik, 2 dada besar, 2 kepak, 2 paha dan 1 leher. Kepala takde.

Rendam air asam jawa

Letak spice sebelum gaul dan perap dalam fridge.

Kuat melekat bau dia kat tangan aku

Dinner semalam. Mihun Matahari Terbenam. Hahaha

Kicap Lagend Indonesia bak kata Rina. Haha

Breakfast pagi ni. Haha. Since aku rasa nak makan semua, aku buat semua. Cucur bawang Adabi & Roti Peanut Butter Cheese


Comments

Popular posts from this blog

Kelih dialek Ganu nga Klate jak..

KEPUTUSAN SPM (PART VIDEO)

Budu Cap Ketereh